انسداد شبانه هراز از 5 اسفند ، هشدار سقوط بهمن در محورهای تهران - شمال

به گزارش کنفرانس هکا، مقام مسئول مرکز مدیریت راه ها گفت: محور هراز از 5 تا 6 اسفند 98 به مدت 2 شب از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به دلیل بهسازی سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر 28 تا 95 مسدود است و تردد از محورهای فیروزکوه و چالوس انجام می گردد.

انسداد شبانه هراز از 5 اسفند ، هشدار سقوط بهمن در محورهای تهران - شمال

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، اظهار کرد: در حال حاضر رصد تردد در جاده ها به وسیله 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2236 دستگاه ترددشمار انجام می گردد.

وی گفت: طبق اطلاعات حاصل از رصد 2236 دستگاه ترددشمار جاده ای، در شبانه روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده ها نسبت به روز قبل 0.5 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: محور هراز در قطعات تونل های سد، وانا، تکاور و زیارباغ در استان مازندران از 5 اسفند تا 6 اسفند 98 به مدت 2 شب از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر 28 تا 95 مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می گردد.

  • آزادراه کرج - تهران پرترددترین جاده کشور

محرابی نیا اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج-تهران، و آزادراه کرج-قزوین آزادراه تهران-کرج، ثبت شد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اضافه کرد: طبق اطلاعات دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر در راستا رفت و برگشت محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران بین مهرویلا تا پل کلاک از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین بین پل کلاک و ساسانی اطلاع داد.

  • هشدار سقوط بهمن در محورهای تهران - شمال

وی با اشاره به اینکه در محورهای شمالی بارش خاصی نداریم، تأکید کرد: راننده ها جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی داشته باشند، همچنین با توجه به احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی خصوصا محورهای منتهی به شمال کشور با احتیاط تردد نمایند.

  • انسداد 9 جاده به دلیل نبود ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اعلام کرد: در حال حاضر محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان ، جاده فرعی شمشک - دیزین ، جاده شهداد - نهبندان و محور سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و جاده وازک - بلده در استان مازندران، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محرابی نیا اظهار کرد: همچنین در حال حاضر محور گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل و محور سروآباد - پاوه واقع در استان کردستان ، محور فنوج - کتیج - رمشک ، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان و جاده خرم آباد - پلدختر واقع در استان لرستان به علت نبود ایمنی کافی و بارش برف مسدود است.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8725

به "انسداد شبانه هراز از 5 اسفند ، هشدار سقوط بهمن در محورهای تهران - شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد شبانه هراز از 5 اسفند ، هشدار سقوط بهمن در محورهای تهران - شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید