انتصاب سرپرست جدید برای پایگاه میراث جهانی شوشتر

به گزارش کنفرانس هکا، در حکمی از سوی محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور، محمدرضا بهادری به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر منصوب شد.

انتصاب سرپرست جدید برای پایگاه میراث جهانی شوشتر

به گزارش خبرنگاران، متن حکم انتصاب بهادری به توضیح زیر است:

با عنایت به تعهد و تجربه جناب عالی، بدین وسیله به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر منصوب می شوید. با توجه به حساسیت این صندلی و ظرفیت های موجود، ضروری است با برنامه ریزی منسجم ضمن هماهنگی با دفتر امور پایگاه ها و تعامل با مدیریت استانی و ستادی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

پیش از محمدحسین ارسطوزاده از مهرماه 97 به عنوان مدیر این پایگاه فعالیت می کرد که با انتصاب وی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، محمدرضا بهادری به این سمت منصوب شده است.

بهادری متولد سال 1363 در شهرستان شوشتر و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته طراحی و برنامه ریزی شهری و منطقه است.

از سوابق وی می توان به کارمند اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر، کارشناس معماری پایگاه میراث جهانی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر، معاون معماری و شهرسازی اداره و شهرسازی شوشتر، عضو تیم مستندنگاری و تهیه پرونده ثبت جهانی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر و طراح پروژه نورپردازی مجموعه آسیاب ها و آبشارهای شوشتر اشاره نمود.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4093

به "انتصاب سرپرست جدید برای پایگاه میراث جهانی شوشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب سرپرست جدید برای پایگاه میراث جهانی شوشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید