الن پیج در شیر ماده بازی می نماید، آموزش جلب اعتماد زنان افغان

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، الن پیج به جمع بازیگران فیلم شیرماده به تهیه کنندگی جیمز دال می پیوندد. شیر ماده براساس داستان واقعی تفنگدار نیروی دریایی آمریکا لسلی مارتز نوشته شده، که در دوران خدمتش در منطقه حدیثه عراق مستقر بوده است.

الن پیج در شیر ماده بازی می نماید، آموزش جلب اعتماد زنان افغان

مارتز به عنوان رهبر تیم ارتباط با زنان (تیمی از سربازان زن نیروی دریایی آمریکا که وظیفه اصلی آن ها برقراری ارتباط با زنان در عراق و افغانستان است) به افغانستان فرستاده می گردد و به او ماموریت داده می گردد تا با یاری کردن به زنان افغان اعتماد آنها را جلب کند تا از این طریق به اطلاعات لازم درباره شوهرانشان که عضو گروه طالبان هستند، دست پیدا کند.

فیلمنامه شیرماده را رزالیند راس نوشته و هنوز در این مرحله کارگردان کار انتخاب نشده است. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جیمز دال است که آخرین فیلم او یعنی سرانجام جاده با بازی جسی آیزنبرگ و جیسون سگال از 31 جولای اکران خود را شروع می نماید.

الن پیج در آخرین فیلمش به نام Freeheld مقابل جولیان مور و مایکل شانون بازی نموده که قرار است این فیلم از 2 اکتبر روانه بازار گردد. این بازیگر کانادایی به خاطر بازی در فیلم جونو نامزد جایزه اسکار و برنده جایزه گلدن گلوب در سال 2007 شد.

maeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6249

به "الن پیج در شیر ماده بازی می نماید، آموزش جلب اعتماد زنان افغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الن پیج در شیر ماده بازی می نماید، آموزش جلب اعتماد زنان افغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید