اقدامات عملیاتی برای ارتباط با نهاد های اقتصادی و سرمایه گذاری در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش کنفرانس هکا، مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات عملیاتی برای ارتباط با نهاد های اقتصادی و سرمایه گذاری در رویداد گام دوم این دانشگاه را تشریح کرد.

اقدامات عملیاتی برای ارتباط با نهاد های اقتصادی و سرمایه گذاری در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد تشریح شد

عسکری، غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره اقدامات عملیاتی برای ارتباط با نهاد های اقتصادی در رویداد گام دوم بیان نمود: با توجه به محول نمودن وظیفه ارتباط با نهاد های اقتصادی و سرمایه گذاری رویداد گام دوم از سوی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد به مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری؛ برنامه ریزی های لازم به منظور تحقق این ماموریت از سوی ارکان مختلف صندوق صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در این راستا دبیرخانه ویژه رویداد ملی گام دوم دانشگاه در صندوق ایجاد و در اولین اقدام، نقشه راه اقدامات اجرایی صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد تدوین شد.

غلامزاده گفت: ارتباط و تعامل با صندوق های پژوهش و فناوری دولتی و خصوصی؛ ارتباط با نهاد های اقتصادی از جمله نهاد های سرمایه گذاری خطرپذیر، بانک ها و ...؛ تمهید بستر حمایت های اقتصادی از تیم های برگزیده رویداد در قالب سرمایه گذاری و تسهیلات از جمله ماموریت های محول شده است که برای تحقق آن ها 9 اقدام بعنوان نقشه راه قرار گرفته است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اقدامات اجرایی صندوق مطرح نمود: شناسایی و تدوین لیست بانک ها، صندوق های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری و فراصندوق ها؛ ارسال نامه تبیینی و دعوت به مشارکت در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به مخاطبان مذکور؛ ارسال تفاهم نامه نحوه همکاری مشترک؛ پیگیری و برگزاری جلسات مفاهمه و انعقاد تفاهم نامه؛ ایجاد کنسرسیوم با فراصندوق ستارگان و سایر صندوق های پژوهش و فناوری که دانشگاه آزاد اسلامی سهامدار آنهاست در نقشه راه اجرایی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: بعلاوه طراحی و ایجاد پاویون نهاد های اقتصادی و سرمایه گذاری تحت مدیریت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد؛ برگزاری تور بازدید نهاد های اقتصادی و سرمایه گذاری از دستاورد های فناورانه عرضه شده در طی برگزاری رویداد؛ برگزاری جلسات B2B میان تامین کنندگان سرمایه و صاحبان ایده در طول نمایشگاه در محل پاویون صندوق؛ نظارت بر انعقاد قرارداد های دو یا چندجانبه سرمایه گذاری و تامین اقتصادی در طی و بعد از رویداد و تحقق اهداف حوزه رونق کارآفرینی فناورانه سند تحول و تعالی پنج ساله دانشگاه آزاد دیگر نقشه راه اجرایی صندوق است.

غلامزاده توضیح داد: در اقدام اول لیست اطلاعات کامل بانک ها، موسسات اقتصادی و اعتباری، صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های سرمایه گذاری، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه (VC) و فراصندوق ها شامل عنوان، نشانی، تلفن، رایانامه و وبگاه جمع آوری شد که تا به حال اطلاعات ارتباطی نزدیک به 150 نهاد اقتصادی تخصصی احصا و تدوین گشته است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اضافه کرد: در این راستا دعوت نامه رسمی با محتوای معرفی و تبیین رویداد ملی گام دوم و بعلاوه وجود فرصت های بکر سرمایه گذاری و مشارکت در اقصی نقاط کشور و در حوزه های مختلف فناوری به لیست جامعی از صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های سرمایه گذاری، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه (vc) و فراصندوق ها ارسال گشت و طی تعاملات مستمر زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری این نهاد ها فراهم گشت.

به گفته وی، در طی سفر های استانی و تعاملات کاری با نهاد های مختلف درون و برون دانشگاه آزاد اسلامی موارد مرتبط با رویداد گام ملی دوم را تبیین شده است.

غلامزاده یادآور شد: با حضور و مشارکت در چهارمین نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM2022) در محل پارک فناوری پردیس در تاریخ 2 اسفند 1400، ضمن معرفی و تبیین فرصت های بکر سرمایه گذاری در رویداد ملی گام دوم، موافقت ضمنی مدیران عامل بعضی صندوق های پژوهش و فناوری و نهاد های سرمایه گذاری را جهت مشارکت در این رویداد را نیز جلب نمودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13618

به "اقدامات عملیاتی برای ارتباط با نهاد های اقتصادی و سرمایه گذاری در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات عملیاتی برای ارتباط با نهاد های اقتصادی و سرمایه گذاری در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید