افشاگری جدید علیه ترامپ؛ قصد مقام های دولت برای استعفای دسته جمعی

به گزارش کنفرانس هکا، یک مقام ارشد دولت آمریکا در کتابی که قرار است منتشر گردد از قصد مقام های دولت این کشور برای استعفای دسته جمعی خبر داده است.

افشاگری جدید علیه ترامپ؛ قصد مقام های دولت برای استعفای دسته جمعی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام گمنام دولت آمریکا در کتابی جدید ادعا نموده مقام های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا زمانی استعفای دسته جمعی، به قصد به صدا درآوردن زنگ خطر درباره رفتارهای ترامپ را آنالیز نموده اند.

کتاب این افشاگر با عنوان یک اخطار قرار است به زودی چاپ گردد، اما روزنامه واشنگتن پست به چکیده ای از آن دست پیدا نموده و بخش هایی از آن را امروز آدینه منتشر نموده است.

نویسنده کتاب که خودش را یکی از مقام های ارشد دولت ترامپ معرفی نموده همان فردی است که سال گذشته با نگارش یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز خودش را یکی از اعضای جنبش مقاومت علیه ترامپ معرفی کرد. او در آن مقاله نوشته بود که بعضی از مقام های دولت ترامپ مقاومتی بی سر و صدا را علیه او شروع نموده اند و قصد دارند با روش های مختلف از برنامه ها و سوءنیت های او جلوگیری نمایند.

او علی رغم این در کتابش نوشته که اعتقاد اعضای این جنبش به اینکه با مقاومت بی سروصدا می توان ترامپ را مهار کرد نادرست بوده است. او می نویسد: نظرم درباره مقاومت بی سر و صدا در داخل دولت ترامپ اشتباه بود. بوروکرات های انتخاب نشده و منصوبان کابینه هیچ گاه دونالد ترامپ را به سمت درست راهنمایی نخواهند کرد و یا سبک مدیریتی بدخواهانه او را اصلاح نخواهند کرد. او همین است که هست.

مقام ارشد کاخ سفید نوشته سال گذشته بحران به نقطه ای رسید که گروهی از مقام های دولت، استعفای دسته جمعی را به قصد هشدار درباره رفتارهای ترامپ مورد آنالیز قرار دادند.

اما آنها در نهایت از این تصمیم منصرف شده و گفته اند که چنین اقدامی دولتی که همین حالا هم لرزان و بی ثبات است را بی ثبات تر خواهد نمود.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7159

به "افشاگری جدید علیه ترامپ؛ قصد مقام های دولت برای استعفای دسته جمعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری جدید علیه ترامپ؛ قصد مقام های دولت برای استعفای دسته جمعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید