افزایش بهره وری شرکت ها و سازمان های شهرداری با ورود به بازار سرمایه

به گزارش کنفرانس هکا، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: با عرضه سهام شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران ضمن چابک سازی ساختار، شاهد افزایش بهره وری در شهرداری خواهیم بود.

افزایش بهره وری شرکت ها و سازمان های شهرداری با ورود به بازار سرمایه

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرنوشت، سید حسن رسولی در آنالیز یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه در مورد عرضه سهام شرکت ها، سازمان ها و موسسات تابعه گفت: علت فوریت این طرح، الزامات شورای شهر برای زمانبندی تهیه و ارسال لایحه بودجه سالیانه شهرداری تهران به شورای شهر است.

وی ادامه داد: این طرح باید در کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران آنالیز و در صحن به تصویب برسد و باید کوشش گردد تا تصویب آن پیش از ارائه لایحه بودجه سال آینده شهرداری به شورای شهر باشد.

وی با بیان اینکه شفافیت موضوع سلیقه ای نیست، تاکید نمود: بعضی از 43 شرکت و سازمان شهرداری تهران فاقد شاخص های بهره روی هستند و به صورت مدیریت بخش عمومی اداره می شوند.

رسولی اظهار کرد: این طرح به دنبال چابک سازی است و از شهرداری تهران خواسته شده تا لایحه ای را به شورای شهر ارسال کند که در آن حداقل 3 واحد تابعه در بازار سرمایه را در سرفصل های درآمدی بودجه سال 99 بگنجاند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین توضیح داد: این اقدام در جهت چابک سازی، افزایش بهره وری سازمان ها و شرکت های شهرداری و خارج کردن شهرداری از وظایفی است که ارتباطی با وظایف شهرداری ندارد.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6517

به "افزایش بهره وری شرکت ها و سازمان های شهرداری با ورود به بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بهره وری شرکت ها و سازمان های شهرداری با ورود به بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید