اعتراض شدید سیدجلال حسینی؛ چرا از قرارداد ما کم می کنید؟

به گزارش کنفرانس هکا، سیدجلال حسینی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی سختی بود و بازیکنان پرسپولیس کوشش زیادی کردند. موقعیت هایی داشتیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم، اما توپ های مان گل نشد.

اعتراض شدید سیدجلال حسینی؛ چرا از قرارداد ما کم می کنید؟

وی در مورد اعتراض وریا غفوری، کاپیتان استقلال به کسر 5 درصد از قرارداد بازیکنان فوتبال به وسیله سازمان لیگ گفت: صد در صد با نظر بازیکنان و مربیان موافقم. این چه قانونی است که گذاشتند و کسی هم نمی تواند صحبت کند؟ به علت اینکه اتحادیه نداریم یا کسی را نداریم نمی توانیم حرفی بزنیم و هر کاری دل شان می خواهد انجام می دهند. بازیکنان فوتبال بیمه ندارند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه آیا 5 درصد کسر می گردد یا 2.5 درصد، توضیح داد: نمی دانم، اما کسر می نمایند و کسی هم نمی تواند چیزی به آنها بگوید. آقای عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال باید ورود نموده و با بازیکنان و مربیان صحبت کند. قرار نیست هر تصمیمی گرفته می گردد اجرایی نمایند. کسی نمی آید از بازیکنان حمایت کند. امیدوارم عزیزی خادم با بازیکنان مشورت کند. متأسفانه چند سال پیش تصمیماتی گرفتند و اجرایی می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12918

به "اعتراض شدید سیدجلال حسینی؛ چرا از قرارداد ما کم می کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض شدید سیدجلال حسینی؛ چرا از قرارداد ما کم می کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید