اشتاین مایر خواهان وقوع سناریوی برگزیت تا قبل از انتخابات پارلمانی اروپا شد

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس جمهور آلمان ضمن حمایت از تعویق مجدد تاریخ برگزیت در عین حال بهترین سناریو را دستیابی به توافقی درباره برگزیت در مجلس لندن تا قبل از انتخابات مجلسی اروپا دانست.

اشتاین مایر خواهان وقوع سناریوی برگزیت تا قبل از انتخابات پارلمانی اروپا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه فوکوس، بالاخره سران اتحادیه اروپا در نشست اخیر خود در بروکسل تصمیم گرفتند تاریخ برگزیت را به مدت 6 ماه دیگر البته به صورت قابل انعطاف به تاخیر بیاندازند تا از برگزیت نامنظم در روز آدینه (12 آوریل) جلوگیری نمایند.

فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان از تعویق مجدد تاریخ برگزیت حمایت نموده و در مصاحبه ای با روزنامه زوددویچه سایتونگ تاکید نمود که این درست است که همه اقدامات لازم انجام گردد تا تاثیرات منفی را محدود کنیم. اما این مسئله نیز روشن است که این مسئله نباید به وحشتی بدون خاتمه بدل گردد. بنابراین تمدید مجدد زمان برگزیت به درستی با شرایط و انتظارات منطبق است.

وی در عین حال به این مسئله اعتراف کرد که آنچه که در حال وقوع است کم تر قابل درک بوده و به دشواری قابل شرح است. با این وجود باید برای ما آشکار گردد که برگزیت یک نقطه عطف عمیق با تاثیرات بسیار هنگفت برای انگلیس و همچنین برای اتحادیه اروپا است.

اشتاین مایر همچنین با دیده تردید به مشارکت احتمالی انگلیس در انتخابات مجلسی اروپا نگریسته و گفت: بنابراین بهترین سناریو این است که حالا سریعا و قبل از انتخابات ماه می مجلس انگلیس به یک اکثریت سازنده برای توافق برگزیت دست یابیم.

وی با نگاهی به تکالیف اتحادیه اروپا فراتر از برگزیت گفت که من آرزو می کنم که ما شرایطی را ایجاد کنیم که انسجام اتحادیه اروپا بعد از مذاکرات برگزیت برای کار ما در مسائل آینده اتحادیه اروپا همچنان حفظ گردد.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2720

به "اشتاین مایر خواهان وقوع سناریوی برگزیت تا قبل از انتخابات پارلمانی اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتاین مایر خواهان وقوع سناریوی برگزیت تا قبل از انتخابات پارلمانی اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید