اسکولز: جرارد نمی تواند به کارنامه فوتبال ملی اش افتخار کند

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: هافبک پیشین منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس معتقد است جرارد در رده ملی برخلاف رده باشگاهی افتخاری ندارد که بخواهد به آن ببالد.

اسکولز: جرارد نمی تواند به کارنامه فوتبال ملی اش افتخار کند

به گزارش خبرنگاران، پل اسکولز تأکید کرد که استیون جرارد نباید به کارنامه فوتبالی ملی خود ببالد، چون او مانند دیگر بازیکنان هم نسل خود در سه شیر همیشه در عرصه های بزرگ فوتبال ملی ناکام بوده است.

هافبک پیشین منچستریونایتد گفت: نه فقط من، بلکه دیگر بازیکنان دو سه دهه اخیر تیم ملی انگلیس اطمینان دارند که جرارد نمی تواند به حرفه بازیگری اش در رده ملی افتخار کند. شاید خود او به دوران حضورش در تیم ملی افتخار کند اما شما زمانی می توانید چنین کاری انجام دهید که در کارنامه ای ملی تان حداقل یک افتخار در تورنمنت های بزرگ داشته باشید و ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

اسکولز اضافه نمود: 30 سال است که تیم ملی انگلیس ضعیف عمل نموده است که البته می توان یورو 96 و جام جهانی 1990 ایتالیا را جزو موارد استثنا دانست.

جرارد 34 ساله ماه گذشته پس از بازگشت تیم ملی انگلیس از برزیل و نمایش ضعیفی که این تیم در جام جهانی 2014 داشت به دوران بازیگری خود در رده ملی خاتمه داد. او برای سه شیر 114 بار به میدان رفت که در 38 بازی آن بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

اسکولز 39 ساله درباره این موضوع که بعد از جرارد چه کسی شایسته بستن بازوبندی کاپیتانی تیم ملی انگلیس است، گفت: استیون برای لیورپول کاپیتان بزرگی بوده است اما حالا که او از تیم ملی انگلیس رفته است من کاندیدای فوق العاده ای را برای دریافت جای او در این تیم نمی بینم. فعلاً گزینه ای استثنایی برای دریافت این بازوبند وجود ندارد اما شاید وین رونی بتواند تیم را در میدان راهنمایی کند.

آیان کتاب: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

دبی: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7407

به "اسکولز: جرارد نمی تواند به کارنامه فوتبال ملی اش افتخار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکولز: جرارد نمی تواند به کارنامه فوتبال ملی اش افتخار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید