اسماعیل پور: قهرمانی در جام باشگاه ها اهمیت زیادی برای ما دارد

به گزارش کنفرانس هکا، بازیکن گلزن گیتی پسند از اهمیت ملاقات با چومبوری در فینال فوتسال جام باشگاه های آسیا گفت.

اسماعیل پور: قهرمانی در جام باشگاه ها اهمیت زیادی برای ما دارد

به گزارش خبرنگاران، در ملاقات نهایی رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا دو تیم گیتی پسند ایران و چومبوری تایلند باید به میدان بروند. احمد اسماعیل پور یکی از برترین بازیکنان ایران که افتخارات زیادی در کارنامه فوتسالی خود دارد، قبل از این بازی از انگیزه های بالای خود با سایت AFC سخن گفت و اظهار کرد: پیروزی سختی در مرحله قبل برابر الریان داشتیم. خیلی ها شاید ما را مدعی قهرمانی بدانند ولی سال به سال سطح این رقابت ها بالاتر می رود و این به این معنی است که هر سال قهرمانی سخت تر می گردد. موفقیت هیچ وقت آسان به دست نمی آید و می دانیم که برای موفقیت باید در مسابقه با بهترین توان خودمان به میدان برویم.

اسماعیل پور که پیش از این در سال 2012 توانسته بود عنوان آقای گلی این رقابت ها را به دست بیاورد گفت: من آن سال را به یاد می آورم و یکی از بهترین خاطرات فوتسالی من است. تیم و همه جوانبی که همراه خود داشت فوق العاده عمل کردند و البته نتایج خوبی هم کسب کردیم. با این حال زمان گذشته است و اکنون باید به زمان حال فکر کرد. من گروهی که الان با آن در گیتی پسند بازی می کنم را خیلی خوب می دانم.

او در سرانجام صحبت های خود گفت: ما اگر می خواهیم بهترین شویم، باید بتوانیم تمام قهرمانی های موجود را به دست بیاوریم و به تیم ناگویا که سه قهرمانی دارد برسیم و این الان شانس خوبی برای ما است.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7348

به "اسماعیل پور: قهرمانی در جام باشگاه ها اهمیت زیادی برای ما دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: قهرمانی در جام باشگاه ها اهمیت زیادی برای ما دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید