استقلال و 6 ماه بدون شکست، شاگردان مجیدی 18 بازی نباخته اند

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته در ورزشگاه شهید دستگردی پیکان را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با یک گل شکست داد که آنها در لیگ برتر هم تنها تیم بدون شکست و صدرنشین مسابقات هستند.

استقلال و 6 ماه بدون شکست، شاگردان مجیدی 18 بازی نباخته اند

آخرین باری که شاگردان مجیدی طعم شکست را چشیدند به دیدار فینال جام حذفی فصل گذشته باز می شود که در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان جواد نکونام شدند و این بازی در روز 17 مرداد برگزار گشت.

از این بازی قدری بیشتر از 6 ماه می گذرد و آبی پوشان در این مدت 16 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در جام حذفی را هم با پیروزی پشت سر گذاشته اند تا رکورد شکست ناپذیری شأن را از 6 ماه و 18 بازی عبور دهند.

آبی پوشان در لیگ برتر 16 بازی را پشت سر گذاشته اند که حاصل آن 11 پیروزی و 5 مساوی است و با احتساب 2 پیروزی از 2 بازی در جام حذفی، آنها به آمار 13 پیروزی در 18 بازی می رسند که این آماری خوب برای فرهاد مجیدی و استقلال به شمار میرود.

استقلالی ها که حالا با خیالی آسوده تر به لیگ برتر بازگشته اند، روز یکشنبه 24 بهمن میزبان ذوب آهن اصفهان هستند که این بازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر است و از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13809

به "استقلال و 6 ماه بدون شکست، شاگردان مجیدی 18 بازی نباخته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و 6 ماه بدون شکست، شاگردان مجیدی 18 بازی نباخته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید