اجرای 30 پروژه عمرانی در بافت فرسوده پایتخت

به گزارش کنفرانس هکا، علی اکبری گفت: با توجه به عقب ماندگی در حوزه نوسازی بافت فرسوده نیازمن ورود جدی دولت هستیم.

اجرای 30 پروژه عمرانی در بافت فرسوده پایتخت

به گزارش خبرنگار ، روزبه علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران در حاشیه آئین اختتامیه مسابقه طراحی پیاده راه اتصال آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) به رود دره فرحزاد در جمع خبرنگاران گفت: هدف از اجرای این مسابقه ارائه درخواستی بود که برای ایجار پل ارتباطی بین شرق و غرب دره فرحزاد را به هم وصل کند.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح این بود تا با احداث پل ارتباطی پاخور امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) افزایش پیدا کند.

علی اکبری با اشاره به درخواست حناچی شهردار تهران برای اعلام فراخوان عمومی برای طراحی پل ادامه داد: تاکید شهردار این بود تا با برگزاری فراخوان بهترین ایده را جهت اجرا انتخاب کنیم و بر حسب امرپس از پایان تعطیلات نوروز 98، شورای سیاست گذاری مسابقه و هیئت داوران انتخاب شد.

او با اشاره به داوری آثار در تاریخ 30 مهر ماه توضیح داد: 21 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و در نهایت 3 اثر برتر معرفی و از اثر رتبه 4 تا 10 نیز تقدیر شد.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران اضافه کرد:اثار برگزیده در خانه موزه لرزاده به مدت یک هفته در معرض دید عموم علاقه مندان واقع شده است.

علی اکبری در تشریح آخرین شرایط بافت فرسوده و اقدام های مدیریت شهری در این حوزه گفت: در حوزه نوسازی بافت فرسوده مجموعه مشوق های تحریکی خوبی به کار گرفته شده است.

او توضیح داد: یکی از مهمترین مسائل بافت فرسوده کمبود خدمات است که ما از سال گذاشته منابع خودمان در مدیریت شهری را به این سمت راهنمایی کردیم و تا به امروز 30 پروژه عمرانی در مناطق 7 تا 20 در دست اجراست و پیش بینی ما این است تا 2 سال آینده این فرایند شدت یابد.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران اضافه کرد: با توجه به میزان عقب افتادگی در حوزه نوسازی بافت فرسوده کوشش شهرداری کافی نیست و دولت باید در نوسازی بافت فرسوده ورود کند.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7310

به "اجرای 30 پروژه عمرانی در بافت فرسوده پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 30 پروژه عمرانی در بافت فرسوده پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید