اتفاق جالب در قرارداد مدافع استقلال!

به گزارش کنفرانس هکا، در شرایطی که سرمربی استقلال روز گذشته مدعی شد بازیکنان این تیم تا به اینجای فصل تنها 25 درصد از قرارداد خود را دریافت نموده اند، یکی از بازیکنان این تیم هم با اتفاقی جالب رو به رو شده است.

اتفاق جالب در قرارداد مدافع استقلال!

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، روز گذشته فرهاد مجیدی در صحبت های خود اشاره نمود که بازیکنان تیمش تا به امروز 25 درصد از مطالبات خود را دریافت نموده اند و 60 میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان برای تسویه حساب باقی مانده است. در این بین بعضی از بازیکنان استقلال با مراجعه به باشگاه متوجه شده اند محاسباتی در ارقام دریافتی آنها اجرا شده که خود آنها هم از این موضوع خبر ندارند.

محمد دانشگر یکی از بازیکنان است که وکیل وی با مراجعه به باشگاه متوجه شده پرداختی به این بازیکن تا اینجای فصل 18 درصد بوده اما در صورت حساب اقتصادی، 51 درصد دریافتی ذکر شده است! ظاهرا مسئولان استقلال به وکیل این بازیکن اعلام نموده اند که رقم اقتصادیات فصل آینده وی و نه این فصل را در پرداختی به این بازیکن محاسبه نموده و به همین دلیل تا اینجای فصل 51 درصد قرارداد خود را دریافت نموده است.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که پرداخت اقتصادیات چند سال است که بر عهده خود بازیکنان است و باشگاه اقتصادیات بازیکنان را پرداخت نمی کند اما استقلالی ها در صورت اقتصادی آورده اند که رقم اقتصادیات فصل آینده این بازیکن را پرداخت نموده اند و به همین دلیل به دانشگر 51 درصد قراردادش را پرداخت نموده اند.

مدافع استقلال هم که تا به امروز تنها 18 درصد از قرارداد این فصلش را دریافت نموده و 25 درصد هم توسط کمیته انضباطی این باشگاه جریمه شده، به وسیله وکیل خود پیگیر این موضوع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12716

به "اتفاق جالب در قرارداد مدافع استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق جالب در قرارداد مدافع استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید