ابتلای مدیران هیوندای و سامسونگ به کرونا پس از سفر به آمریکا

به گزارش کنفرانس هکا، ده ها مدیر و کارمند شرکت های مهم کره جنوبی پس از شرکت در نمایشگاهی در آمریکا به کرونا مبتلا شدند.

ابتلای مدیران هیوندای و سامسونگ به کرونا پس از سفر به آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات بهداشتی کره جنوبی امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که آزمایش کرونای نزدیک به 70 نفر از اتباع کره جنوبی که هفته گذشته در نمایشگاه فناوری CES در لاس وگاس آمریکا شرکت نموده بودند، مثبت اعلام شده است.

در بین این افراد مدیران و مقامات ارشد شرکت های تجاری کره جنوبی نیز دیده می شوند. منابع بهداشتی کره جنوبی اعلام نموده اند که 20 نفر از مبتلایان به کرونا از شرکت سامسونگ، 6 نفر از SK Group بوده اند.

ابتلای این افراد به کرونا در آمریکا تهدیدی برای کوشش های دولت کره جنوبی در زمینه مهار این ویروس به شمار می رود؛ کوشش هایی که به واسطه آن سعی شد آمار مبتلایان کنترل گردد.

شرکت صنایع سنگین هیوندای اعلام نموده است که تست کرونای 6 نفر از کارمندان این شرکت که در آمریکا حضور داشتند نیز مثبت اعلام شده و درپی آن قرنطینه شدند.

چندین نفر از کارکنان شرکت هیوندای موتور نیز بعد از شرکت در این نمایشگاه و پس از انجام آزمایش کرونا در کره جنوبی، از ابتلای خود به این ویروس آگاه شدند.

طبق گزارش روزنامه جونگ آن ایلبو، 70 نفر از شرکت کنندگان در این نمایشگاه که همگی از کره جنوبی بودند، تا روز سه شنبه نتیجه مثبت تست کرونای خود را دریافت کردند. به گزارش این روزنامه نزدیک به 340 شرکت کره جنوبی در نمایشگاه CES شرکت نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13654

به "ابتلای مدیران هیوندای و سامسونگ به کرونا پس از سفر به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای مدیران هیوندای و سامسونگ به کرونا پس از سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید