ابتلای تا به امروز بیش از 94 هزار یزدی به کرونا

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای همه گیری کرونا در استان یزد تا به امروز، از 246 هزار و 877 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا، براساس معیارهای قطعی تشخیصی 94 هزار و 200 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده اند.

ابتلای تا به امروز بیش از 94 هزار یزدی به کرونا

دکتر ابراهیم سلمانی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته هم از 765 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در استان، 288 بیمار به اسم مبتلای قطعی شناسایی شدند که از این تعداد، 40 نفر در بیمارستان های استان بستری و 248 نفر در منزل دوران نقاهت را طی خواهند کرد.

وی با اشاره به شناسایی موارد نو بستری در بیمارستان های استان، اضافه کرد: هفت بیمار در اردکان، یک بیمار در بافق، یک بیمار در بهاباد، یک بیمار در تفت، چهار بیمار در خاتم، دو بیمار در مهریز، شش بیمار در میبد و 18 بیمار در شهر یزد شناسایی و بستری شده اند.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، یک بیمار مبتلا به کرونا در شهر اردکان قربانی کووید-19 شد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وبدا یزد، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در خاتمه هم توضیح داد: در حال حاضر 392 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 83 نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12870

به "ابتلای تا به امروز بیش از 94 هزار یزدی به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای تا به امروز بیش از 94 هزار یزدی به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید