آمریکا 6 افسر اطلاعاتی روس را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرد

به گزارش کنفرانس هکا، معاون دادستان کل آمریکا با متهم کردن 6 افسر اطلاعاتی روس به دست داشتن در حملات سایبری علیه زیرساخت های سایر کشورها، گفت که وزارت دادگستری آمریکا علیه این 6 افسر روس اقامه دعوی نموده است.

آمریکا 6 افسر اطلاعاتی روس را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جان دیمرز معاون دادستان کل آمریکا روز دوشنبه در یک نشست خبری از اقامه دعوی علیه 6 افسر اطلاعات نظامی روسیه که طبق ادعای وی مظنون به دست داشتن در مجموعه ای از حملات سایبری علیه زیرساخت های دیگر کشورها و سایر جرایم سایبری هستند، اطلاع داد.

بنابراظهارات معاون دادستان کل آمریکا، وزارت دادگستری این کشور 6 افسر مذکور را به حملات سایبری به دیگر کشورها به منظور آنچه حمایت از کوشش های دولت روسیه برای تضعیف، انتقام جویی و بی ثبات کردن اوکراین و گرجستان و همچنین دخالت در انتخابات فرانسه و بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی در سال 2018 خوانده شده، متهم نموده و آنها را تحت پیگرد قرار خواهد داد.

به گفته این مقام قضائی آمریکایی، تعدادی از اعضای این گروه 6 نفره قبلاً نیز به کوشش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 متهم شده بودند، اما اتهامات اخیر آنها ارتباطی با این موضوع ندارد.

.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12005

به "آمریکا 6 افسر اطلاعاتی روس را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا 6 افسر اطلاعاتی روس را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید