آمادگی و اعزام روزانه 70 اکیپ نظارتی پلیس راه در محور های پرخطر و حساس

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آمادگی و اعزام روزانه 70 اکیپ نظارتی پلیس راه در محور های پرخطر و حساس کرمانشاه اطلاع داد.

آمادگی و اعزام روزانه 70 اکیپ نظارتی پلیس راه در محور های پرخطر و حساس

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : بر اساس هشدار های هواشناسی استان کرمانشاه اقدامات عملیاتی پلیس راه استان کرمانشاه بر روی نقاط حساسی که از قبل شناسایی شده است اجرا شده است.

وی اضافه کرد: بعضی نقاط و جاده های استان کرمانشاه که مستعد آبگرفتگی و لغزندگی در هنگام بارش هستند شناسایی و تیم های گشتی بیشتری بر آن ها متمرکز شده اند تا در هنگام بارندگی هشدار ها مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با تاکید بر تشدید نظارت ها در فصول سرد سال به منظور جلوگیری از اتفاقاتی احتمالی، توضیح داد: حضور نیرو های پلیس راه و تشدید نظارت ها برای صدور هشدار ها و جلوگیری از تخلف در منطقه ها حادثه خیز جاده ای الزاماتی است که مورد توجه قرار گرفته است.

دستغیب ادامه داد: در صورت بارش های بیش از مقدار و آبگرفتگی بعضی نقاط حادثه خیز در پی لغزندگی های جاده ای کوچک ترین اشتباه و تخلفی می تواند تبعات و تصادفات غیر قابل جبرانی را به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر آمادگی نیرو های پلیس راه و مستقر کرد آن ها در جاده های پرخطر، خاطر نشان کرد: حدود 70 اکیپ نظارتی پلیس راه استان کرمانشاه در طول روز در قالب های مختلف به صورت محسوس و نامحسوس سازماندهی و به محور های تعیین شده اعزام می شوند.

دستغیب با اشاره به بارش های اخیر در استان کرمانشاه، گفت: اقدامات اجرا شده در پی بارش های اخیر در استان کرمانشاه با همکاری تیم های گشتی و سایر دستگاه های مربوطه هیچ گونه حادثه و تصادفات جاده ای مبنی بر بروز تخلف در جاده ها رخ نداده و به سلامت از ترافیک های جاده ای عبور نموده ایم .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14001

به "آمادگی و اعزام روزانه 70 اکیپ نظارتی پلیس راه در محور های پرخطر و حساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی و اعزام روزانه 70 اکیپ نظارتی پلیس راه در محور های پرخطر و حساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید