شروع طرح نظارت بر بازار شب یلدا در سمنان، 54 بازرس اعزام شدند

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، مهدی یحیایی در شروع طرح نظارت یلدا که صبح یکشنبه با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در صمت سمنان برگزار گردید، درباره نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ایام منتهی به یلدا، تأکید کرد: اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در استان یکی از تمهیدات صمت برای مقابله با سوءاستفاده های احتمالی و موضوعاتی نظیر گران فروشی، کم فروشی و... است.

شروع طرح نظارت بر بازار شب یلدا در سمنان، 54 بازرس اعزام شدند

وی بابیان اینکه برخی از کالا و خدمات مرسوم شب یلدا تحت تأثیر بازار قرارگرفته و ممکن است حساسیت هایی را به بازار القا نمایند، اضافه نمود: به لحاظ اقتصادی، نظارت بر بازار شب یلدا از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است و لذا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با درک این حساسیت نسبت به اجرای طرح نظارت بازار یلدا اقدام می ورزد.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین گفت: 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان و همچنین اتاق های اصناف شهرستان های هشت گانه استان طی ایام منتهی به یلدا کار نظارت را بر عهده دارند.

یحیایی گفت: این ناظران بر بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت خواهند داشت و عرضه کالاهای شب یلدا از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی را پایش می نمایند.

وی در سرانجام گفت: شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش نمایند.

parmisfun.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 675

به "شروع طرح نظارت بر بازار شب یلدا در سمنان، 54 بازرس اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح نظارت بر بازار شب یلدا در سمنان، 54 بازرس اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید