شروع اردوهای تیم ملی هندبال امید از سال آینده

به گزارش کنفرانس هکا، مربی تیم ملی هندبال امید گفت: به علت ترافیک اردوهای تیم ملی و مسابقات قهرمانی آسیا در رده های مختلف، اردوهای تیم ملی امید به سال آینده موکول شد.

شروع اردوهای تیم ملی هندبال امید از سال آینده

به گزارش خبرنگاران، از فروردین 1400 اردوهای تیم ملی هندبال امید با هدف پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان شروع شد. این اردوها در دو مرحله پیگیری شد. آخرین مرحله این اردوها مهر ماه برگزار و بعد از آن به علت برگزاری اردوهای تیم ملی هندبال بزرگسالان و مسابقات لیگ برتر تعطیل شد.

مربی تیم ملی هندبال امید می گوید مرحله بعدی این اردوها احتمالا در تیر سال آینده برگزار خواهد شد.

شهداد مرتجی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد تعطیلی اردوهای تیم ملی هندبال امید گفت: ما سال جاری خیلی ترافیک داشتیم، مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان، اردوهای تیم ملی جوانان و نوجوانان و لیگ برتر را داشتیم. در سال آینده هم جام باشگاه های آسیا، مسابقات کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوان را خواهیم داشت. هم باشگاه ها می خواهند از وجود بازیکنان استفاده نمایند و هم بخشی از بازیکنان امید در تیم ملی بزرگسالان هستند.

مربی تیم ملی هندبال امید در مورد شروع اردوهای این تیم گفت: فکر می کنم حداقل تا تیر هم نتوانیم اردوی تیم ملی امید را داشته باشیم. باید با مسئولان فدراسیون جلسه ای داشته باشیم و بتوانیم از تیرماه به بعد اردوهای تیم ملی امید را داشته باشیم.

وی در ادامه در مورد دعوت بازیکنان تیم امید به تیم ملی بزرگسالان و درخشش آنها در آسیا گفت: محمدرضا کاظمی، حسین جهانی، یونس آثاری، کیارش طاهری و .. بازیکنان شایسته ای بودند که درخشش خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشتند. زحمت آنها را مربیان باشگاه ها کشیده بودند که باید از آنها تشکر کنم. قطعا هدف از تشکیل تیم ملی امید هم وجود همین بازیکنان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13542

به "شروع اردوهای تیم ملی هندبال امید از سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوهای تیم ملی هندبال امید از سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید